Το είδαμε
να κατασκευάζεται κομμάτι-κομμάτι. Είδαμε τα πρώτα αποσπασματικά video,
ε, ήρθε η ώρα να δούμε το «καυτό» Nissan Juke R και στην πίστα!
Θυμίσουμε ότι το Juke R είναι ένα αυτοκίνητο που εξέλιξε η ίδια η Nissan και όχι κάποιος βελτιωτικός οίκος και κάτω από το καπό του βρίσκεται ο θηριώδης κινητήρας του GT-R! Δηλαδή ο 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας, απόδοσης 530 ίππων. Σημειώστε πως οι επιδόσεις του Juke R στην επιτάχυνση 0-100 km/h είναι κάτω από 4,0 sec!
Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το διαφορικό έξι ταχυτήτων του GT-R, όπου ο εμπρός και ο πίσω άξονας ενώνονται από μια τροποποιημένη μετάδοση της τετρακίνησης του GT-R, ενώ το σύνολο ολοκληρώνουν οι ακτινωτοί τροχοί 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο.
Το εσωτερικό συνδυάζει το στυλ του crossover και τις απαραίτητες πινελιές ενός supercar. Ετσι το ταμπλό έχει μετατραπεί για να φιλοξενήσει τα απαραίτητα όργανα, όπως και την 7-ιντσών οθόνη LCD από το GT-R. Η κεντρική κονσόλα του Juke που είναι εμπνευσμένη από το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας παραμένει ως έχει. Τα μπροστινά καθίσματα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με πρόσδεση πέντε σημείων, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα ορατό roll cage, με βάση τα πρότυπα ασφαλείας της FIA, για αυξημένη ακαμψία.
πηγή :protothema
Θυμίσουμε ότι το Juke R είναι ένα αυτοκίνητο που εξέλιξε η ίδια η Nissan και όχι κάποιος βελτιωτικός οίκος και κάτω από το καπό του βρίσκεται ο θηριώδης κινητήρας του GT-R! Δηλαδή ο 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας, απόδοσης 530 ίππων. Σημειώστε πως οι επιδόσεις του Juke R στην επιτάχυνση 0-100 km/h είναι κάτω από 4,0 sec!
Κάτω από το δάπεδο υπάρχει το διαφορικό έξι ταχυτήτων του GT-R, όπου ο εμπρός και ο πίσω άξονας ενώνονται από μια τροποποιημένη μετάδοση της τετρακίνησης του GT-R, ενώ το σύνολο ολοκληρώνουν οι ακτινωτοί τροχοί 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο.
Το εσωτερικό συνδυάζει το στυλ του crossover και τις απαραίτητες πινελιές ενός supercar. Ετσι το ταμπλό έχει μετατραπεί για να φιλοξενήσει τα απαραίτητα όργανα, όπως και την 7-ιντσών οθόνη LCD από το GT-R. Η κεντρική κονσόλα του Juke που είναι εμπνευσμένη από το ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας παραμένει ως έχει. Τα μπροστινά καθίσματα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με πρόσδεση πέντε σημείων, ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα ορατό roll cage, με βάση τα πρότυπα ασφαλείας της FIA, για αυξημένη ακαμψία.
πηγή :protothema
να μην τυχει σε κανεναν..
ΑπάντησηΔιαγραφή