News
Loading...

TP Alert : Ο ''ακήρυχτος'' πόλεμος της ασφάλτου

 ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ! ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ. Δεν είναι ταινία.. Είναι η αλήθεια και Ναί ! Μπορεί να συμβεί και σε σένα !


Τροχαία ατυχήματα - Ο ''ακήρυχτος'' πόλεμος της ασφάλτου

 «Όλοι διασκεδάζουν, ΕΝΑΣ δεν πίνει... Ο ΟΔΗΓΟΣ της παρέας».
 
Η κύρια αιτία για την ενέργεια αυτή είναι το ότι η κατανάλωση του αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα αποτελούν τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, όπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Ειδικότερα μετά τη νυχτερινή διασκέδαση του Σαββάτου παρατηρείται τριπλασιασμός του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.


 

«Ο πιο παράλογος τρόπος για να πεθάνεις είναι το τροχαίο»,
Αλμπέρ Καμύ, Γάλλος φιλόσοφος και συγγραφέας, έχασε τη ζωή του σε τροχαίο
Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και την κατάσταση του οδοστρώματος ακολουθώντας πάντα τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ! ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ. Δεν είναι ταινία.. Είναι η αλήθεια και Ναί ! Μπορεί να συμβεί και σε σένα !

Τροχαία ατυχήματα - Ο ''ακήρυχτος'' πόλεμος της ασφάλτου

 
«Όλοι διασκεδάζουν, ΕΝΑΣ δεν πίνει... Ο ΟΔΗΓΟΣ της παρέας».
 Η κύρια αιτία για την ενέργεια αυτή είναι το ότι η κατανάλωση του αλκοόλ και η υπερβολική ταχύτητα αποτελούν τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, όπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Ειδικότερα μετά τη νυχτερινή διασκέδαση του Σαββάτου παρατηρείται τριπλασιασμός του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.

«Ο πιο παράλογος τρόπος για να πεθάνεις είναι το τροχαίο»,
Αλμπέρ Καμύ, Γάλλος φιλόσοφος και συγγραφέας, έχασε τη ζωή του σε τροχαίο
Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και την κατάσταση του οδοστρώματος ακολουθώντας πάντα τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.





Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :

   
- Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
   - Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά.
   - Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας.
    -Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας.
    -Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας.
    -Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος.
    -Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα.
    -Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη.
    -Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα.
    -Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ.
    -Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς.
    -Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.



Ατυχήματα που συγκλόνισαν το 2011




Βοηθήστε και εσείς μοιράζοντας αυτό το άρθρο με κάθε τρόπο. Μπορει να σώσετε μια ζωή !




Στατιστικά

Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας        
     
Διεύθυνση Τροχαίας        
        
            
Συγκριτικός πίνακας τροχαίων ατυχημάτων & παθόντων                       10ΜΗΝΟΥ  2011 και  2010  (Επικράτεια).          
        
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ   2011   2010   (Διαφορά)   Ποσοστό
Θανατηφόρα   841             981    -140         -14,3%
Σοβαρά          1.195   1.225     -30                 -2,4%
Ελαφρά          9.374   10.551   -1.177        -11,2%
ΣΥΝΟΛΟ        11.410   12.757   -1.347         -10,6%
        
ΠΑΘΟΝΤΕΣ   2011   2010   (Διαφορά)   Ποσοστό
Νεκροί           911         1.085              -174   -16,0%
Βαριά τρ          1.433   1.488       -55       -3,7%
Ελαφρά τρ     12.748   14.535   -1.787   -12,3%
ΣΥΝΟΛΟ        15.092   17.108   -2.016   -11,8%



ΑΓΑΠΩ την ΖΩΗ
ΟΔΗΓΩ με ΠΡΟΣΟΧΗ
ΟΧΙ ΠΟΤΟ και ΟΔΗΓΗΣΗ



Το κόστος από τα ατυχήματα στις ΗΠΑ
 Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν στις ΗΠΑ χώρα περίπου $100 δισεκατομμύρια το χρόνο, σχεδόν $500 για κάθε άδεια οδήγησης που κυκλοφορεί, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το Εθνικό Κέντρο για την Παρακολούθηση και την Πρόληψη Τραυματισμών, στις ΗΠΑ.

 Από το ποσό των $99 δισεκατομμυρίων τα $17 δισεκατομμύρια αφορούν άμεσα τα ιατρικά έξοδα, ενώ στη μεγαλύτερη πλειοψηφία το κόστος απορρέει από τις χαμένες εργατοώρες, και τη μειωμένη παραγωγικότητα καθώς και ζητήματα αναπηρίας, αυτά παρουσιάζει σε άρθρο της η επιδημιολόγος του CDC, Rebecca B. Naumann, και κύρια συγγραφέας της μελέτης που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Traffic Injury Prevention.

 Η ανάλυση βασίστηκε στα εθνικά στοιχεία τόσο από τραυματισμούς που στοίχισαν ζωές όσο και από λιγότερο σοβαρά περιστατικά από το έτος 2005, το πιο πρόσφατο έτος για το οποίο υπάρχουν αρκετά στοιχεία διαθέσιμα.

 Σύμφωνα με τη μελέτη, το 70% των ατυχημάτων που στοιχίζουν τη ζωή σε 40.000 αμερικανούς σχετίζονται με άνδρες, οι οποίοι ευθύνονται για τα τρία τέταρτα (75%) του συνολικού κόστους, ή σε δολάρια για $74 δισεκατομμύρια.

 Οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες, οι οποίοι αποτελούν μόλις το 14% του πληθυσμού, ευθύνονται για το ένα τρίτο (30%) των τραυματισμών και την απώλεια ζωών καθώς επίσης και περίπου για το ένα τρίτο του συνολικού κόστους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, οι πεζοί και οι οδηγοί δίτροχων, οι οποίοι αποτελούν το 11% των τραυματισμών, συγκεντρώνουν το 22% του συνολικού κόστους, λόγω της σοβαρότητας των τραυματισμών τους.

 Η Ms. Naumann αναφέρει ότι οι παρεμβάσεις που φαίνεται να είναι αποτελεσματικές όσον αφορά τη μείωση του κόστους αυτού, είναι οι αυστηροί νόμοι για τη ζώνη ασφαλείας, η επιβολές προσθίμων για παραβάσεις του ορίου ταχύτητας, η ενημέρωση των γονιών σχετικά με την ασφάλεια του παιδιού στο αυτοκίνητο και η χρήση συσκευών οι οποίες δεν επιτρέπουν στον οδηγό που έχει κάνει υψηλή κατανάλωση αλκοόλ να οδηγήσει το αυτοκίνητό του. Όπως προσθέτει η ίδια, η πολιτική που περιορίζει την οδήγηση σε εφήβους που δεν έχουν επαρκή οδηγική εμπειρία μειώνει επίσης σημαντικά τα ατυχήματα.

Στην Ελλάδα ..
 Το 55,9% των θανάτων από ατυχήματα, οφείλονται σε τροχαία. Άλλες συχνές αιτίες είναι οι πτώσεις, οι δηλητηριάσεις και οι πνιγμοί. Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, η θνησιμότητα από τροχαία ατυχήματα κατέχει την πρώτη θέση, παρά την εμφανή μείωση των τελευταίων ετών. Η μείωση της θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα, από 21,82 το 1996 σε 16,38 ανά 100.000 άτομα το 2004, οφείλεται στην αξιοσημείωτη ελάττωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων. Την τριετία 1993-1996 είχε προηγηθεί αύξηση των θανάτων από 18,18 σε 21,82 ανά 100.000 άτομα. Παρά τη βελτίωση, όμως, η Ελλάδα βρίσκεται ακόμη πολύ υψηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, καθώς η θνησιμότητα από τροχαία ατυχήματα το 2004 στην Ε.Ε. ήταν 10,45 ανά 100.000 άτομα.








Νεανικά τροχαία ατυχήματα προκαλούν αναπηρίες


Απο το βίντεο της εκπομπής «πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη τον Ιανουάριο του 2011



Βοηθήστε και εσείς μοιράζοντας αυτό το άρθρο με κάθε τρόπο. Μπορει να σώσετε μια ζωή !




Άλλα επίπεδα πρόσφυσης!


"Πω μαλάκα.."


Άλλα επίπεδα πρόσφυσης! από AceVideos


Δείτε και αυτά :



Άλλα επίπεδα πρόσφυσης! από AceVideos









Δεν θα τύχει σε εμένα !


Αν δεν σας νοιάζει η ζωή η δική σας , σκεφτείτε την ζωή των άλλων.
"Στο δρόμο δεν γίνονται Ατυχήματα, γίνονται Εγκλήματα

Βοηθήστε και εσείς μοιράζοντας αυτό το άρθρο με κάθε τρόπο. Μπορει να σώσετε μια ζωή !


Το CarEvo.gr σας εύχεται Καλή Χρονιά με ασφάλεια - CarEvo.gr

loading...
Δειτε και αυτά:

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ! - Επώνυμα ή ανώνυμα !