News
Loading...

Το βίντεο που σαρώνει στο YouTube: Η μέρα που πέρασα στα μαθηματικά

Ο λόγος για έναν υπερήφανο πατέρα, που ξεσπά σε κλάματα, όταν μαθαίνει πως ο γιος του έχει περάσει στα μαθηματικά! Το βίντεο έχει αρχίσει να γίνεται viral, συγκεντρώνοντας εκατομμύρια επισκέψεις  στο YouTube, σε λίγες ημέρες.
 
Το αγόρι, εξηγώντας το λόγο για το έντονο συναισθηματικό ξέσπασμα του πατέρα του, λέει:
«Ένα χρόνο πριν από αυτό το βίντεο είχα F στα μαθηματικά και στην Αγγλία χρειάζεσαι C (pass) για να κάνεις γενικότερα το οτιδήποτε στη ζωή σου. Δεν έχω υπάρξει ποτέ ιδιοφυΐα στα μαθήματα και έχω παλέψει αρκετά στο σχολείο. Ούτε εγώ, ούτε ο πατέρας μου ή δάσκαλοί μου πίστευαν ότι μπορώ να πάρω C και ξέρω ότι κάποιοι από εσάς μπορεί να λέτε ότι το C δεν είναι κάτι, αλλά για μένα ήταν πολύ δύσκολο να το πάρω!» .
 
Αν και αρκετοί από αυτούς που έχουν δει το βίντεο έχουν συγχαρεί το αγόρι για την επιτυχία του, την αγάπη αλλά και τα βλέμματα της πλειοψηφίας έχει τραβήξει η σούπερ αντίδραση του μπαμπά!
 
newsbomb.gr
 
 
 

loading...
Δειτε και αυτά:

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ! - Επώνυμα ή ανώνυμα !