News
Loading...

DitEDrAgOn : Συνέντευξη με την ελληνίδα streamer [ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ]

















 Ελάχιστοι είναι οι Έλληνες streamers  σε σχέση με το εξωτερικό. Λίγο το περιορισμένο κοινό, λίγο οι κακές συνδέσεις στο ίντερνετ αποτρέπουν πολλούς να ασχοληθούν με το ''άθλημα''. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές φωτεινές εξαιρέσεις και μια από αυτή αποτελεί η αγαπημένη μας DitEDrAgOn.

Η DitE όχι μόνο είναι πανέμορφη αλλά μας δείχνει τον δρόμο για την ελληνική twitch σκηνή.

 H πανέμορφη πιτσιρίκα από την Δράμα μας κρατάει συντροφιά με το ιδιαίτερο στυλ της καθημερινά. Παίζει LoL και όχι μόνο φανατικά ή απλά συζητάει με τους follower της για χίλια-δυο θέματα ενώ εμείς ξεχνιόμαστε με τις ώρες μπροστά στην οθόνη μας .


στιγμιότυπο απο το twitch

 K
αμια φορά ξεφεύγει απ τα όρια, είναι ισχυρογνώμων και βαριέται εύκολα. Σπάνια όμως τα αρνητικά επισκιάζουν τα θετικά της στοιχεία,αφού το καλό για τον άνθρωπο είναι για αυτήν πάνω από όλα..

Θα σου χαμογελάσει με ευκολία αλλά αν πείς "μακακία" θα στα ρίξει τα καντήλια της. Μην πλησιάζεις και πολύ θα αμολήσει και τον σκύλο της. Η DitE όχι μόνο είναι πανέμορφη αλλά μας δείχνει τον δρόμο για την ελληνική twitch σκηνή. Well played.

  Α και ναι ξέχασα να σας πω ότι είναι ροζ. Πολύ ροζ και μας αρέσει.





 Ο TrelosPlanitis κατάφερε και πήρε μια αποκλειστική συνέντευξη από την αγαπημένη μας DitE !   Πάμε να δούμε τι μας είπε.


- Τι σημαίνει το όνομα σου ;
-Το όνομα μου βγαίνει από το aphroDitE και επειδή μου αρέσουν πάρα πολύ οι δράκοι. 

-Απο που είναι η καταγωγή σου;
-Γεννήθηκα Δράμα, μεγάλωσα Δράμα όμως έχω ρίζα και από Βουλγαρία ξέρω και βουλγάρικα αλλα σπαστά ...τώρα είμαι μόνιμος κάτοικος Αλεξανδρούπολης.

- Πότε ξεκίνησες να "streamareis" ;
-Tο 2015 με 2016 ξεκίνησα να "πρωτοστριμάρω" και το έκανα από laptop.

- Ποια παιχνίδια σου αρέσουν περισσότερο ;
-Καταρχάς μόλις ανακάλυψα το twitch ξεκίνησα να παίζω παιχνίδια και κυρίως το league of legends. Μετά δοκίμασα και αλλα όμως δεν το είχα όπως το pubg!.. Τώρα παίζω apex legends
και gta αλλα κυρίως LoL.

- Πιστεύεις πως η Ελλάδα έχει δυνατή online game κοινότητα ή είμαστε λίγο πίσω ; 
-Γενικότερα η ελλάδα είναι λίγο πίσω σε όλα αλλα εγώ δεν το βάζω κάτω και συνεχίζω με την ελληνική κοινότητα, ναι πιστεύω πως είναι αρκετά δυνατή.




- Πες μας για το streaming. τι μπορούμε να δούμε εκεί ;
-Αυτή είναι η καλύτερη ερώτηση για μένα, μπορείτε να δείτε πολλά όπως stream μαγειρικής, τραγούδι, χορό, ζωγραφική...

- Πού μπορούμε να σε δούμε online και ποιες ώρες ;
-Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα, δεν έχω σταθερό πρόγραμμα και συγκεκριμένες ώρες αλλά ότι χρειαστεί κάποιος μπορεί να επικοινωνήσει στην σελίδα μου στο fb ή στο instagram.

-Εάν κάποιος θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο με εσένα , ποιες συμβουλές θα του έδινες;
-Κατά την άποψη μου το stream θέλει να έχεις πάρα πολύ μεγάλη υπομονή και πείσμα για να πετύχεις τα "επιτεύγματα" του twitch . Γενικότερα είναι κάτι πολύ ευχάριστο και αξίζει.

Απλά ανακάλυψα τώρα τελευταία πως πρέπει να είσαι ο εαυτό σου και τίποτα άλλο.

- Σου την πέφτουν άντρες στο internet ; Πως το αντιμετωπίζεις;
-Συχνό φαινόμενο και εκνευριστικό, μου στέλνουν πολύ ακατάλληλες εικόνες σε whisper και βγαίνω έξω απ τα ρούχα μου αλλά έχω μάθει ένα και το λέω και θα το πω και εδώ. 
 Όποιος ψάχνεται απ το internet για κάτι σοβαρό είναι ψυχολογικά διαταραγμένος!! Τώρα πως το αντιμετωπίζω; Το προσπερνώ σαν να μην έγινε ποτέ και συνεχίζω, άσχετα τώρα 
τελευταία που έριξα ban αν και δεν κάνω ban συχνά, το έκανα επειδή μου έστειλε κάποιος σε whisper ακατάλληλη εικόνα.

- Θεωρείς ότι τους εξιτάρει η ιδέα μια γυναίκα να παίζει games ή το αντίθετο; 
-'Άμα είναι καλή η γυναίκα στο game λογικά θα τους εξιτάρει. 


-Παρακολουθείς streamers απο το εξωτερικό και αν ναι ποιους;
-Ναι βεβαίως και ακολουθώ streamers από το εξωτερικό. Είναι πάρα πολλοί streamers αυτούς που ακολουθώ και μου αρέσουν όλοι για την μοναδικότητα τους και το ταλέντο τους.


- Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια ;
-Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι να πάρω το verified και επιτέλους να γίνω "επίσημος" συνεργάτης του twitch γιατί είδη πολλά χρόνια ασχολούμαι με αυτό και θα συνεχίσω. Είναι κάτι που με κάνει χαρούμενη και νιώθω πολύ όμορφα όταν "streamarw" μου αρέσει η ιδέα το να είμαι streamer και όπως είπα παραπάνω δεν κάθομαι μόνο σε μια καρέκλα. 

 Κάνω και πολλά άλλα πράγματα και θα ήθελα να είμαι online όταν είμαι έξω, αλλά τα έξοδα είναι πολλά για να κάνεις streaming έξω. Γιατί όπως είπαμε η Ελλάδα είναι πίσω ...


 Αλλα σκέφτομαι πολλά πράγματα όπως στο να είμαι σε ένα τζακούζι και να "streamarw" πίνοντας τα cocktails μου.






Αποκαλυπτική και απολαυστική η Αφροδίτη μας στην συνέντευξη. Εμείς απλά περιμένουμε την "φάση" με το τζακούζι αγωνιωδώς..

Ακολουθήστε την στο:

twitch: https://www.twitch.tv/ditedragon
instagram: https://www.instagram.com/ditedragon
facebook: https://www.facebook.com/DitEDrAgOn/




Δες και αυτό:
Πως να γινω platinum στο League of Legends; [αναλυτικός οδηγός]


Ελληνίδες Streamers : Όμορφες αλλά με skills ! 

loading...
Δειτε και αυτά:

2 σχόλια :

Εδώ σχολιάζεις εσύ! - Επώνυμα ή ανώνυμα !